Magyarországon csak programozóból közel 22 000 ember hiányzik a munkaerő piacról és az okos telefonok és tabletek térhódításával a mobil fejlesztő készség szinte megfizethetetlen előny lett.
Tanuljon most okos telefont programozni és profitáljon az applikációk világméretű növekedéséből!
Xamarin segítségével sajátítsa el mindhárom platformra
(iOS, Android, Windows)
kiterjedő alkalmazásfejlesztést!
Előismeret
A képzés elkezdéséhez előképzettség nem szükséges, mivel a nulláról fogjuk megtanulni a Xamarin applikáció fejlesztést.
(Iskolai végzettség: nem feltétel, szakmai végzettség: nem feltétel)
Modulok
Alapismeretek
C# programozási nyelv alapismeretek
C# programozási nyelv haladó ismeretek
C# programozási nyelv Gyakorlat
Adatbázis tervezés
Adatbázis gyakorlat
Adatbázis kezelés
Fejlesztői dokumentációk
Xamarin Forms
Időtartam
A képzés óraszáma: 160 óra
Képzés hossza: 20 hét
A képzés várható indulása:
2018 március 12. (hétfő) 17:00
Intenzitása: egy héten két alkalommal 4 x 45 perc, illetve csoportos igény esetén a képzési programnak megfelelő intenzitás.
Oktató:
Berényi Imre
Szoftverfejlesztés oktató
Helyszín
Székesfehérvár
(pontos helyszín – létszám függvénye)
A képzést lezáró dokumentum
Látogatási igazolás,
Tanúsítvány (amely tartalmazza a záróvizsga eredményét – teszt, gyakorlati feladat)
Miért válaszd a képzésünket?
- mert a honlapon közzétesszük a képzés részletes tematikáját. (amit lementhetsz és később visszaellenőrizhetsz.)
- mert nálunk mindenki a saját laptopján dolgozhat.
- mert a képzés családias hangulatban telik. (Csoport létszáma: 6-10 fő)
- mert az oktató segít, ha elakadtál a feladatban.
- mert nálunk az elméleti tudás mellett gyakorlati tudást szerzel.
- mert a képzés végén Xamarin fejlesztőként a jobbnál jobb álláslehetőségek közül választhatsz majd.
A Xamarin mobil fejlesztő képzés díja
- 400 000 Ft/ fő (10 000 Ft/alkalom – 2500 Ft/óra)
- A tanfolyam díja fizetendő:
- Szerződéskötéskor – a tanfolyam elején előre egy összegben.
- Részletfizetési lehetőség biztosított. Havonta 80 000 Ft összeg a hónap elején (1. – 5.) előre fizetendő.
- Az összeg befizetéséről számlát állítunk ki. (Egyéb tanfolyami oktatás – Alanyi Adómentes (AM))
Jelentkezési határidő
2018. február 28. 18:00
Minimális létszám
A tanfolyam minimum 6 fő jelentkezése esetén indul.
Részvételi mód
Email: imre@berenyisoft.hu
Telefon: +36-30/7777-529
Gyakornoki program – Légy Te a csoportban a legjobb!
A program keretein belül lehetőséget kívánunk teremteni, hogy a képzést sikeresen elvégzők közül a legjobb eredményt elérők partnereinken keresztül gyakornokként léphessenek a munka világába.
Xamarin mobil fejlesztő képzés részletes tematikája
1 | Szín | Rövid leírás | Óraszám |
1 | Alapismeretek | Matematika (számrendszerek, logikai alapismeretek) | 4 |
2 | Algoritmusok
Programozási feladatok megoldásának lépései Algoritmusleíró eszközök, folyamatábrák Beolvasó és kiíró utasítás, értékadó utasítás Elágazások, ciklusok Egyszerű algoritmusok |
4 | |
3 | Algoritmusok
Rendezések Keresések Algoritmusok hatékonysága |
4 | |
4 | Adatvédelem
Adatbiztonság Szinergikus hatás Kárérték osztályozás Informatikai helyiségek védelme Jelszóválasztási módszerek |
4 | |
5 | C# programozási nyelv alapismeretek | C# programozási nyelv bevezetés
Megjegyzések Változók, Adattípusok Változók típusai Felsorolás típus “Hello World” alkalmazás elkészítése |
4 |
6 | C# programozási nyelv operátorok, dinamikus típusok használata
Null típus (null) Dinamikus típus (dynamic) Operátorok használata (matematikai, logikai, értékadó,relációs stb…) Gyakorlati feladatok megoldása közösen |
4 | |
7 | C# programozási nyelv vezérlési szerkezetek
Elágazások Ciklusok Egymásba ágyazott ciklusok Gyakorló feladatok megoldása közösen |
4 | |
8 | C# programozási nyelv típuskonverziók, tömbök kezelése
Típuskonverziók Tömbök Többdimenziós tömbök Gyakorlati feladatok megoldása közösen |
4 | |
9 | C# programozási nyelv metódusok
Metódusok Gyakorlati feladatok megoldása közösen Gyakorlati feladatok megoldása önállóan |
4 | |
10 | C# programozási nyelv haladó ismeretek |
C# programozási nyelv Objektum Orientált programozás
Osztály Adattagok, metódusok Láthatóság Konstruktor, Destruktor Öröklődés Gyakorlati feladatok megoldása közösen |
4 |
11 | C# programozási nyelv OOP osztály fajták, metódusok
Parciális osztályok Beágyazott osztályok Lezárt osztályok Alapértelmezett paraméterek Visszatérési értékek Static kulcsszó szerepe Virtuális metódusok |
4 | |
12 | C# programozási nyelv interfészek, kivételkezelés
Interfészek Kivételkezelés Események Gyakorlati feladatok megoldása közösen |
4 | |
13 | C# programozási nyelv generikus típusok
List ArrayList SortedList Dictionary Lambda kifejezések |
4 | |
14 | C# programozási nyelv állományok / könyvtárak kezelése
Fájlok írása/olvasása Könyvtárak kezelése Gyakorlati feladatok megoldása közösen |
4 | |
15 | C# programozási nyelv Gyakorlat |
C# programozási nyelv gyakorlás
Ismlétlés Gyakorlati feladatok megoldása közösen és önállóan |
4 |
16 | C# programozási nyelv gyakorlás
Ismlétlés Gyakorlati feladatok megoldása közösen és önállóan |
4 | |
17 | C# programozási nyelv gyakorlás
Ismlétlés Gyakorlati feladatok megoldása közösen és önállóan |
4 | |
18 | Adatbázis tervezés | Adatbázis tervezés – E-K modell alapfogalmak
Egyed Kapcsolat, kapcsolat típusai Gyenge egyed, specializáló kapcsolat, meghatározó kapcsolat Összetett, többértékű attribútumok Gyakorlat: adatbázis modellek készítése |
4 |
19 | Adatbázis tervezés – Relációsémák
Relációs adatmodell fogalma Relációsémák Kulcsok, indexek E-K modellből relációs adatbázisséma készítése |
4 | |
20 | Adatbázis tervezés – Normalizálás
Normalizálás Redundáns adattáblák Funkcionális függőség Dekompozíció 1NF,2NF,3NF |
4 | |
21 | Adatbázis gyakorlat | Adatbázisok – Gyakorlati óra
Adatbázisok tervezése közösen Adatbázisok tervezése önállóan |
4 |
22 | Adatbázis kezelés | Adatbázis kezelés – adatbázis szerkezet kialakítása
Adatbázis létrehozása Adattáblák létrehozása, módosítása, törlése Lekérdezések készítése Összetett SELECT |
4 |
23 | Adatbázis kezelés – adatbázis műveletek
Együttműködése adatbázisokkal Csatlakozás a kiszolgálóhoz Adatbázis kiválasztása Hibakeresés Adatok hozzáadása táblákhoz Adatok lekérdezése Adatok frissítése Indexek Kapcsolat zárása |
4 | |
24 | Adatbázis kezelés – gyakorlati óra
Adatbázis létrehozása közösen Adatbázis létrehozása önállóan |
4 | |
25 | Fejlesztői dokumentációk | Fejlesztői dokumentációk – dokumentumok készítése
Szoftver specifikáció Fejlesztői specifikáció Teszt jegyzőkönyv Teljesítési igazolás |
4 |
26 | Vizsgamunka konzultáció | Vizsgamunka konzultáció – konzultációs óra
Kiválasztott vizsgamunka véglegesítése Adatbázis terv fixálása Vizsgamunka beadásához szükséges dokumentációk elkészítése Konzultáció |
4 |
27 | Xamarin
|
Xamarin – Fejlesztési és teszt környezet beállítása
Visual Studio Xamarin telepítése, beállítása Első Xamarin Forms projekt létrehozása Buildelési folyamat Android, iOS, Windows projekt tesztelése |
4 |
28 | Xamarin – Page-ek
ContentPage MasterDetailPage NavigationPage TabbedPage CarouselPage |
4 | |
29 | Xamarin – Layoutok
StackLayout AbsoluteLayout RelativeLayout GridLayout ContentView ScrollView Frame |
4 | |
30 | Xamarin -Controls
ActivityIndicator BoxView Button DatePicker Editor Entry Image Label |
4 | |
31 | Xamarin – Gyakorlati óra
Gyakorlati feladatok megoldása közösen Gyakorlati feladatok megoldása önállóan Vizsgamunka konzultáció |
4 | |
32 |
Xamarin -Controls ListView Map Picker ProgressBar SearchBar Slider Stepper TableView TimePicker WebView |
4 | |
33 | Xamarin – Gyakorlati óra
Gyakorlati feladatok megoldása közösen Gyakorlati feladatok megoldása önállóan Vizsgamunka konzultáció |
4 | |
34 | Xamarin – MVC tervezés a gyakorlatban
Adatbázis réteg Controller réteg Applikáció réteg Gyakorlat: komplett projekt projekt létrehozása közösen |
4 | |
35 | Xamarin – Komponensek
Kép és videó készítés Hang felvétel és lejátszás Ujjlenyomat olvasása Adatok titkosítása Fájlkezelés |
4 | |
36 | Xamarin – Komponensek
.zip tömörítés Log modul GPS modul Messaging modul |
4 | |
37 | Xamarin – Gyakorlati óra
Gyakorlati feladatok megoldása közösen Gyakorlati feladatok megoldása önállóan Vizsgamunka konzultáció |
4 | |
38 | Xamarin – Gyakorlati óra
Gyakorlati feladatok megoldása közösen Gyakorlati feladatok megoldása önállóan Vizsgamunka konzultáció |
4 | |
39 | Xamarin – Applikáció publikálása
Vizsgamunka leadása Elkészült vizsgamunkák publikálása az áruházakba |
4 | |
40 | Összefoglalás | Összefoglalás
Az eddig tanultak összefoglalása Kérdések – válaszok Személyes konzultáció |
4 |
+1 | Záróvizsga | Záróvizsga
Elméleti tesztsor kitöltése Gyakorlati feladat Vizsgamunka bemutatása a hallgatóknak |
4 |